kolačići

Friday, February 5, 2016

Najbolji recept 2015. godine - Kitnkez


Recepti & Kuvar je drugu godinu zaredom proglasio najbolje recepte.
Za najbolji recept 2015. godine proglašen je "moj" Kitnkez (sir od dunja).
Starinska poslastica koja je u većini krajeva otišla u zaborav.
I u ovom slučaju možete eksperimentisati - kombinujte slatke začine i orašaste plodove koje volite.
Recept, saveti i moja zapažanja se nalaze OVDE.


Kitnkez sam napravila prvi put u novembru 2015. godine.
Zapisala, fotografisala i objavila post na svom blogu, potom i na fb stranici.
Iznenadio me broj "pogleda" zadržan na ovom specijalitetu od dunja.
Bilo je dosta osoba koje nisu čule za kitnkez, pa su se raspitivale, čudile...
Bilo je i onih koji su načuli, ali ga nisu probali.

Kitnkez je prvo (na moje veliko iznenađenje) proglašen za najbolji recept meseca novembra 2015.
Ubrzo je dobio i titulu najboljeg recepta u 2015. godini.


Kitnkez je prethodno mamio poglede kako posetilaca tako i članova žirija na  sajmu "Etno hrana i piće" 2015.
Mama kaže da su se raspitivali kako mi je baš tako "ispao".
To je valjda značilo da je uspeo :)


Posle svih uspeha, zaslužio je da mu se posveti malo više pažnje ;)


Svi koji su bili na proglašenju najboljih recepata, imali su priliku da se "druže" sa kitnkezom.
Oni koji su imali malo više sreće odneli su ga kući u pakovanju specijalno dizajniranom za ovu priliku.


Zašto baš Kitnkez?
Bilo je i drugih, dobrih, recepata, po čemu se on razlikuje, zašto je baš on proglašen za najbolji recept 2015.?!

I  ja sam se isto pitala, ali odgovor sam našla u postu "Jednorog u Srbiji":

"Jer, ko u čuda veruje, taj i čuda stvara. "

" Kaže se da sreća prati hrabre i pametne."


 "Bilo je društvenih mreža i pre Facebooka, ali nisu uspele. Ima još sličnih primera. Razlozi su brojni, često diskutabilni, ali postoje oni koji veruju da su u pitanju: sreća, pravi momenat na tržištu, sudbina i slično."







2 comments: