kolačići

Friday, May 2, 2014

KALAMATA I KAPAR SENDVIĆI




Svima je poznato da su masline čaroban plod, ali pod uslovom da nisu tretirane hemijskim sredstvima.
Do skoro nisam mogla ni da vidim masline, a kamoli da ih jedem.
Nije mi se dopadao njihov miris, a o ukusu nisam mogla ni da razmišljam sve dok nisam probale neke, po meni, vrlo prijatne vrste.
Kažu da su te masline koje ja konzumiram ubrane tačno kada treba, one nisu ni zelene ni crne već tačno kako treba-crvenkaste, između zelenih i crnih ;)
Zelene masline su zelene, kako i sam naziv govori, a crne masline su prezrele.
Bilo kako bilo, masline su vrlo zdrave, uz napomenu da one zrelije sadrže više masnoće, pa ih treba konzumirati u manjim količinama u odnosu na zelene.
Kalamata masline su poznate grčke masline koje su dobile ime po gradu u kom se uzgajaju. Bademastog su oblika i spadaju u crne masline, ali one taman zrele.
Ako mene pitate, one su ljubičaste :)
Možete ih naći u grčim prodavnicama.
U ovom receptu sam koristila gotov grčki  kalamata namaz, ali nadam se da mi nećete zameriti.
Uskoro vas očekuje recept za home made kalamata namaz ;)

Neophodni sastojci:
50 g namaza od kalamata maslina
5 kašičica kapra, oko 25 komada
50 g trapista
5 većih ili 10 manjih kriški hleba, sami izaberite hleb: integralni, crni, beli...



Priprema:
Na svako parče hleba namazati kalamata namaz, pa staviti komade trapista ili rendan trapist i kapar.
Eto, vaš obrok je gotov!


No comments:

Post a Comment