kolačići

Thursday, March 13, 2014

Uvod :)



Konačno sam rešila da napravim blog.
Mislila sam da je taj tehnički deo samo za programere, ali ispostavilo se da nije tako.
Uspela sam da ga napravim iako sam daleko od programera :)
Na ideju da napravim blog došla sam zbog toga što me mnogi od prijatelja pitaju za recepte.
A ja obično kažem: "jaooo, čekaj da se setim kako sam TO napravila"!
Sada toga nema više, čim nešto budem napravila, zapisaću recept na svom blogu do poslednjeg detalja kako ni za koga ne bi bilo nedoumica i zabune.
Volim da eksperimentišem u kuhinji i to BAŠ,  a posebno kada je u pitanju hrana koju volim.
Tada se trudim i trudim... sve dok ne dodjem do, po meni, savršenog ukusa koji proizilazi iz kombinacije različitih ukusa.
Od sada delim sa vama sve svoje tajne kako na ovom blogu tako i na mojoj fb stranici:
https://www.facebook.com/pages/Doma%C4%87ica/582949348385764

Pokušavajući da napravim blog, pojela sam celu pizzu ;)
Ali, ne brinite! Ovo je bila malo zdravija varijanta.
Toliko je bila ukusna da nisam uspela da je fotografišem.
Uskoro će biti ponovo na meniju :).
Do tada, uživajte razmišljajući o njoj.
Laku noć!
Domaćica za vas ;)

No comments:

Post a Comment